در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان
دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان برای استقبال از رئیس جمهوری

رییس جمهور صبح دوشنبه وارد گلستان می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از مردم  ولایت مدار گلستان برای حضور در مراسم استقبال از رییس جمهور روحانی دعوت  کردند.

در بخشی از این پیام مشترک آمده است ؛  از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت می نماییم با حضور گرم و مهمان نوازانه خود در آیین استقبال از جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی ساعت 9 صبح روز دوشنبه 24 دی ماه در استادیوم تختی شهرستان گنبد کاووس، پرچم مهمانوازی استان گلستان را همچون گذشته در همراهی دولت تدبیر و امید برافراشته نگاه دارند تا خاطره ای ماندگار از همبستگی و وحدت بی بدیل نگارستان ایران در تاریخ این سرزمین به یادگار بماند.

در بخش دیگری از این پیام هم چنین آورده شده است ؛ امید است این سفر حاوی برکات بی نظیری در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه برای مردم استان باشد و موجب جهش در رشد و پیشرفت گلستان گردد.

  22 دی 1397
بخش : خبرها / سیاسی
کد خبر: 60874
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 1
  • تارین | 22/10/1397 - 19:14

    مردم با چه دلخوشی به استقبال بروند؟
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام