فرماندار گرگان:
137 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 132 میلیارد تومان در گرگان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار گرگان گفت: با فرا رسیدن ایام دهه فجر امسال حدود 137 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 132 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد 116 پروژه افتتاح و 21 پروژه کلنگزنی می شود.
به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ ابوالقاسم صفوی، عصر پنجشنبه در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه دشمن تلاش دارد تا کشور را به انزوا بکشاند باید به درور از هر گونه حاشیه به دنبال هم افزایی باشیم.
وی  آسیب های اجتماعی را یکی از مشکلات اصلی کشور دانست و افزود: ایجاد اشتغال در داخل کشور باعث کاهش  ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی می شود.
فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی باید در تولید اشتغال گام های بلندی بردارند، گفت: باتوجه به اینکه گرگان یکی از شهرهای مهاجر پذیر استان است این موضوع باعث شده تا معضلات و مشکلاتی به وجود آید که با تولید کار و اشتغال می توان مشکلات را بر طرف کرد.
وی یادآور شد: اگر چه نواقصی در جامعه وجود دارد اما باید توجه داشته باشیم که فاصله شهرها به لحاظ رفاهی در قبل از انقلاب با یکدیگر بسیار بالا بود اما الان این فاصله کاهش پیدا کرده و امکانات رفاهی در تمام شهرها گسترش یافته است.
صفوی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی نوین باید فعالیت زیادی صورت گیرد، اظهار کرد: امروز ایران با قدرتی که برخودار است  توانسته با گفتمان درست در بین کشورهای خاورمیانه نفوذ پیدا کند و آگهی بخش باشد.
وی با بیان اینکه امروز استقلال خواهی ایران به صورت برجسته نمایان است، افزود: اگر چه مشکلاتی دشمن به وجود آورده است اما دولت مردان باید از خود تحریمی خارج شوند و به منابع محدود توجه اساسی داشته باشند.
فرماندار گرگان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد بی کاری در کشور است و سعی دارد مدیران اجرایی را ضعیف جلوه دهد، گفت: باید برای ورود سرمایه گذاران تلاش های زیادی صورت گیرد و بستر لازم را فراهم کرد.
صفوی با بیان اینکه مدیران شرایط فعلی را عادی جلوه ندهند و هشدارها را جدی بگیرند، اظهار کرد: باید ثروت و منابعی که در اختیار داریم را جهت دارکنیم تا با تولید اشتغال مشکلات را بر طرف کنیم.
وی یادآور شد: با فرا رسیدن ایام دهه فجر امسال حدود 137 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 132 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد 116 پروژه افتتاح و 21 پروژه کلنگزنی می شود.
فرماندار گرگان تعداد کل پروژه های اقتصادی را 24 مورد با اعتبار پنج هزار و 507 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این تعداد پروژه ها 20 مورد افتتاح و چهار مورد کلنگزنی می شود.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم در ایام دهه فجر امسال بزرگترین پروژه گردشگری با اعتبار  پنج هزار میلیارد ریال بدون تسهیلات بانکی کلنگ‌زنی  کنیم.
وی خاطرنشان کرد: خوراک دام و طیور در حیدر آباد، افتتاح بخش اقامتی و پذیرایی حیدر آباد، روغن ‎کشی زیتون و بسته ‎بندی شوری جات، بسته ‎بندی خشک ‎بار، پرورش بوقلمون، تولید انواع روغن خام گیاهی، تولید دمنوش‎های گیاهی، افتتاح اقامت‎ گاه بوم‎ گردی و گلخانه سبزی و صیفی از جمله پروژه‎های ایام دهه فجر است.

  11 بهمن 1397
بخش : خبرها / گرگان / اقتصادی
کد خبر: 61052
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام