پیام نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان به مناسبت 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از مردم ولایت مدار برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این پیام آمده است : یوم الله 22 بهمن امسال با عظمت تر از سالیان گذشته موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران خواهد شد.
در پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و سید مناف هاشمی آمده است: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنگامه بالندگی نظامی است که بر پایه آموزه های متعالی اسلام ناب محمدی، در سایه رهبری بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و با اتحاد، همدلی و وحدت مردم ولایت مدار شکل گرفت.
این پیام می افزاید: در چهل سال گذشته دشمنان قسم خورده ملت ایران تلاش کردند جمهوری اسلامی را از حرکت ساقط کنند اما نه تنها در اهداف خود موفق نبودند بلکه همبستگی مردم ایران روز به روز افزایش پیدا کرد و تک تک ایرانیان در روزهای انقلاب، لحظات پر تلاطم جنگ تحمیلی و در سال های سازندگی و تحریم های ظالمانه با مال و جان خویش از آرمان های انقلاب دفاع کردند و لحظه ای پای پس نکشیدند.
استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان افزوده اند: مردم شریف ، ولایت مدار و قدردان گلستان نیز همواره همچون دیگر دلسوزان جمهوری اسلامی ایران دوشادوش مسوولان اندیشه ای جز دفاع از آرمان های انقلاب نداشتند و همه از هر قومیت، نژاد و مذهبی، برادرانه در مسیر پایداری ایران اسلامی و رشد و بالندگی این سرزمین و این استان، تلاش کردند.
در ادامه این پیام آمده است:اینجانبان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی از تمامی مردم همیشه در صحنه استان اعم شیعه و سنی دعوت می نماییم تا با حضور مثال زدنی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه گویی های استکبار جهانی و به خصوص آمریکای جنایتکار دهند و همچون گذشته در همراهی با آرمان های انقلاب اسلامی , امام راحل و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام بردارند و به جهانیان ثابت نمایند که بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم عزیز و قدرشناس هستند.

  21 بهمن 1397
بخش : سیاسی
کد خبر: 61110
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام