فرماندار گرگان:
کلنگ زنی پروژه بزرگترین مجتمع گردشگری شمال کشور در گرگان قطعی شد

فرماندار گرگان گفت: کلنگ زنی بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور که در آستانه سفر رئیس جمهور لغو شده بود، با همکاری سرمایه گذار کلنگ زنی می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ ابوالقاسم صفوی عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از مستند چهل قسمتی چهل چراغ اظهار کرد: در آستانه دهه فجر هستیم و قصد دارم خبرخوشی به شما دهم، بحث کلنگ زنی بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور که قرار بود در سفر ریاست جمهور اجرایی شود اما در روزهای پایانی لغو شد، دوباره به جریان افتاده است و قرار شده به زودی کلنگ زنی شود.

وی افزود: لغو شدن این پروژه قطعی شده بود اما طی چند روز گذشته سرمایه گذار راضی شد تا مبلغ سه میلیارد تومان به حساب شهرداری واریز کند و مققر شد کلنگ زنی طی روزهای آینده انجام شود.

صفوی ادامه داد: طی جلسه ای که با مسئولان علوم پزشکی در شورای آرد ونان برگزار شد قرار براین شد میزان سبوس آرد افزایش پیدا کند و در گرگان به شکل پایلوت انجام شده و بعد در سایر شهرهای استان اجرایی شود.

وی اظهار کرد: وجود سبوس در آرد فواید بسیاری دارد و موجب جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی و کاهش چربی بدن می شود، تصیم داریم این افزایش سبوس هم در نانوایی های آزاد و هم دولتی اجرایی شود.

فرماندارگرگان گفت: سرمایه گذاری هایی که در بحث گیاهان دارویی انجام داده ایم دریک طرف و این موضوع به تنهایی در طرف دیگر قرار دارد چون کفه ترازوی سلامتی جامعه بالاتر است.

  3 بهمن 1397
بخش : خبرها / گرگان / اقتصادی
کد خبر: 60984
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام