نوجوانان کردکوی قهرمان کشتی فرنگی گلستان شدند

این مسابقات با حضور کشتی گیران شهرهای نوکنده، بندرگز، خان ببین، کمالان، گنبدکاووس، مینودشت، کردکوی، علی آبادکتول، گرگان و کلاله برگزار شد.
کشتی گیران نوجوان استان در 5 دور و در ده وزن 45 ، 48 ، 51 ، 55 ، 60 ، 65 ، 71 ، 80 ، 92 ، 110 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در پایان و با برگزاری 85 کشتی تیم های کردکوی، گرگان و علی آباد کتول به ترتیب با 130،105 و 79 امتیاز به مقام اول تا سوم دست یافتند.
محمد حسین ملاح رییس هیات کشتی گلستان، محمد طاهر مصدق معاون فرماندار کردکوی، فرهاد رسولی رییس ورزش و جوانان کردکوی و شماری از علاقمندان و پیشکسوتان این رشته ملی مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.
به گزارش ایرنا رضا سوخته سرایی با دو مدال نقره مسابقات جهانی و چهار مدال طلا در بازی های آسیایی، اویس ملاح با دو مدال در بازی های آسیایی و مرحوم رمضان خدر با نایب قهرمانی مسابقات جهانی و مقام پنجمی المپیک کانادا، از چهره های ماندگارکشتی گلستان در عرصه های جهانی و بین المللی هستند.
حدود 2هزار و 500وزشکار گلستان به صورت حرفه ای کشتی می گیرند.

  24 آذر 1397
بخش : کردکوی / کشتی و رزمی
کد خبر: 60599
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام