قدردانی رئیس جمهور از دغدغه زیست محیطی کودکان شهرستان بندر ترکمن

حسن روحانی با ارسال پیامی از کودکان شهرستان بندرترکمن به خاطر ارسال طوماری با موضوع «وضعیت نابسامان زیست محیطی خلیج گرگان» و طرح دغدغه های زیست محیطی قدردانی کرد.

حسن روحانی رئیس جمهور با ارسال پیامی از کودکان شهرستان بندرترکمن به خاطر ارسال طوماری با موضوع «وضعیت نابسامان زیست محیطی خلیج گرگان» و طرح دغدغه های زیست محیطی قدردانی کرد.

تعدادی از کودکان شهرستان بندر ترکمن در سفر اخیر استانی رئیس جمهوری به استان گلستان، طوماری با موضوع«وضعیت نابسامان زیست محیطی خلیج گرگان» تقدیم حجت الاسلام حسن روحانی کرده بودند که رئیس جمهوری نیز در پاسخ پیامی به شرح ذیل برای آنها ارسال کرد:
بنام خدا
فرزندان و آینده سازان ایران عزیز سلام
نامه دلسوزانه شما بیش از پیش باعث امیدواری همه ما به آینده کشور می شود. از اینکه توجه من را به مسایل محیط زیستی خلیج گرگان جلب کردید، از شما ممنونم. قدردانی من را به عنوان یک خدمتگزار برای این میزان حساسیت ناشی از خردمندی تان بپذرید. تلاش ارزشمند شما باعث بیشتر شدن مسئولیت ما می شود. امیدوارم بتوانم به پشتوانه این دلگرمی بزرگ، برای تقاضای به حق شما قدمی بردارم.

  9 بهمن 1397
بخش : خبرها / بندرترکمن / محیط زیست
کد خبر: 61034
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام