مسئولین شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان تامین اجتماعی این شهر بازدید کردند

بازدید مسئولین شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان تامین اجتماعی

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در رأس هسئتی مشتمل بر جمعی از مسئولین ادارات شهرستان گنبد کاووس از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهر بازدید کردند.
این مسئولین از اقدامات جدیدی که در بیمارستان انجام شده است بازدید نموده و از ابتکاراتی که در راستای رفاه همکاران و بیمه شدگان انجام شده است تقدیر نمودند.

 

ایجاد مسیر پیاده روی برای پرسنل ، ایجاد فضای استراحت و اقامت موقت برای همراهان بیمار ، تعبیه آلاچیق برای استراحت مراجعین به بیمارستان ، تصفیه خانه آب ، مهد کودک ، اتاق تریاژ و معاینه سالمندان و باند فرود هلیکوپتر مکانهایی بودند که اخیرا در بیمارستان ایجاد شده اند و مورد بازدید مقامات شهرستان قرار گرفت.

دکتر زنگانه رئیس بیمارستان مذکور ضمن همراهی تیم بازدید کننده و راهنمایی ، درتوضیحی خطاب به مسئولین گفت : ما می توانیم هم به ماموریت اصلی خود که درمان بیماران است برسیم و هم می توانیم به امورات جنبی ورفاهی توجه نماییم و گاهی تاثیر امورات جنبی از اصل خدمت برای بیمه شدگان مهم تر می شود و البته بر مبنای تعالیم اسلام و نیز قوانین طرح تکریم ، حفظ کرامت واحترام مراجعین هم جزئی از وظایف ما محسوب می شود.

کریمی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان نیز با تایید فعالیتها واقدامات انجام شده از ریاست وهمکاران آن مرکز درمانی تقدیر کرد.

 
 

بازدید مسئولین شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان تامین اجتماعی

بازدید مسئولین شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان تامین اجتماعی

بازدید مسئولین شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان تامین اجتماعی

  26 آذر 1397
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 60626
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام