100کیلومتر از جاده های شرق گلستان آسفالت می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: یکصد کیلومتر از جاده های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در شرق استان گلستان بهسازی و روکش آسفالت می شود.

عبدالهاشم حسن نیا در حاشیه سرکشی از جاده 55 کیلومتری کلاله به مجتمع زیارتی گردشگری خالدنبی(ع) این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین به ضرورت تبدیل 20 بریدگی گلستان به دوربرگردان عریض اشاره کرد و گفت : این طرح با 400 میلیارد ریال اعتبار وزارت راه و شهرسازی و با هدف ایمن شدن هر چه بیشتر جاده های استان اجرا خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه 100میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی هم به محرومیت زیربنایی شرق گلستان اشاره کرد و گفت : این منطقه با وجود نقش آفرینی در تولید محصولات اساسی و استراتژیک زراعی و دامی محرومیت زیادی در بخش جاده های شهری و روستایی دارد.
شهرام کوسه غراوی افزود: یکی از نتایج از محرومیت ها، وقوع حوادث فراوان جاده ای و وارد شدن خسارت های مالی و جانی فراوان به ساکنین این منطقه است.
محمد حمیدی فرماندار کلاله نیز خواستار تسریع در بهسازی و روکش آسفالت جاده30کیلومتری سوار و یل چشمه و مسیر 35 کیلومتری مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی شد.
زیارتگاه خالد نبی یکی از اماکن زیارتی مهم در شرق استان گلستان محسوب می شود و همه ساله بویژه در فصل بهار میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

  23 آذر 1397
بخش : کلاله / جامعه
کد خبر: 60592
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام