مدیر کل بنیاد شهید گلستان خبر داد:
اجرای بیش از هزار برنامه در دهه فجر امسال

 

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ اسرافیل وزیری، صبح شنبه در نشست خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: غبارروبی ۲۹۲ گلزار شهدای استان، برنامه نمادین در فرودگاه، حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان، تجلیل از ایثارگران در مسجد گلشن به اتفاق نماینده ولی فقیه، اجرای طرح سپاس (دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان با خانواده شهدا)، برگزاری مراسم شهدای فجر آفرین، ویزیت خانواده شهدا، رونمایی از ۱۸ تصویر نقاشی شده شهدای مدافع حرم هنرمندان گلستان از جمله برنامه های بنیاد شهید در این ایام است.

وزیری افزود: برگزاری برنامه های متنوع در ۴۵ حسینه استان،  برنامه های ورزشی در سطح شهرستان های استان، برگزاری مراسم فرهنگی در  ۳۳ مدرسه شاهد، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با همکاری آموزش و پرورش و برگزاری اولین یادواره شهدای روستایی به صورت متمرکز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی تأکید کرد: در مجموع بیش از هزار برنامه کاربردی در روستاها، محلات، شهرها و غیره برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان تصریح کرد: با توجه به اینکه چهار گلزار شهدا در سطح کشور به صورت نمادین انتخاب شده تا در این دهه در آن برنامه اجرا شود، لذا گلزار شهدای گنبدکاووس به عنوان گلزار شهدای اهل سنت انتخاب شده است.

وی ادامه داد: برنامه های متعدد دیگری هم در حوزه های اقتصادی، بهداشت، فرهنگی، اجتماعی و غیره در سطح شهرهای استان برگزار می شود.

وزیری در پایان به مجتمع توانبخشی ایثارگران و جانبازان استان هم اشاره ای کرد و گفت: این مجتمع تا به این لحظه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سفر ریاست جمهوری به گلستان دستور تکیمل آن داده شد که امید داریم سال آینده به بهره برداری می رسد.

  6 بهمن 1397
بخش : خبرها / ایثاروشهادت
کد خبر: 61005
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام