تله‌کابین ناهارخوران تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار گرگان با اشاره به برخی مخالفت‌ها برای احداث تله‌کابین در ناهارخوران گفت: هر پروژه‌ای که مجوزهای قانونی را دریافت کند، قابلیت اجرا دارد. مطالعات مکان‌یابی تله‌کابین ناهارخوران نیز انجام شده و تا پایان امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

عبدالرضا دادبود با بیان اینکه ۴۰ پروژه مهم برای توسعه شهر گرگان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: بخشی از این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی تعدادی دیگر نیز آغاز می‌شود. 

وی با اشاره به وضعیت برخی از این پروژه‌ها گفت: عملیات ساخت آبشار صخره‌ای در حال اتمام است و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. میداندانشجو نیز تا یک هفته آینده آماده بهره‌برداری است.

شهردار گرگان با اشاره به کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح افسران بیان کرد: این پروژه جزو مصوبات شورای‌عالی ترافیک بوده و تمامی مجوزهای قانونی را دریافت کرده است.

پیست موتورسواری نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است که تا پایان دی ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بافت تاریخی گرگان و ظرفیت این بخش برای جذب گردشگر افزود: ‌احیای گذر اول بافت تاریخی گرگان آغاز شده و این پروژه در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

این پروژه از سبزه‌میدان تا محله پاسرو ادامه دارد. دادبود ادامه داد: ساخت مرکز اسناد و موزه شهرداری، بازآفرینی میدان بسیج، ساخت هتل ۵ ستاره در ناهارخوران، احداث مجتمع تجاری- تفریحی در چهارشنبه بازار به سبک معماری ایرانی- اسلامی و آبنمای موزیکال برخی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری گرگان است. وی اظهار کرد: هر پروژه‌ای که مجوزهای قانونی را دریافت کند، می‌تواند اجرا شود. مطالعات مکان‌یابی تله‌کابین در ناهارخوران انجام شده است که تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شود.

  26 آذر 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 60619
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام