معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
عهد بستیم کار برای خدمت به مردم باشد/دولت ظرفیت بکارگیری همه جوانان در بخش‌های را دولتی ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ما در ابتدای حضورمان عهد بستیم که کار برای خدمت به مردم باشد و در غیر این صورت مدیرانی که خلاف عهدمان باشند، باید از این قطار پیاده شوند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سیدعلی مهاجر  در جلسه گفت و شنود با جوانان نخبه استان گلستان در سالن جلسات معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان این استان اظهار کرد: در مدت حضور تیم مدیریتی دولت سیزدهم در این استان و بعد از انتصابات، سه فرماندار را بر همان اساس توجه به کارها و خدماتشان تغییر دادیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مسایلی مانند اشتغال و مسکن، سرانه‌های رفاهی، ورزشی و فرهنگی از مطالبات به حق و طبیعی جوانان است که باید بر روی تحقق آن ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید در این نشست‌ها و جلسات، نظام مسایل جوانان را بررسی و مرور کنیم و با حال و هوای جوانان آشنا شویم.

معاون استاندار گلستان گفت: در بررسی‌های انجام شده در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اقتصاد یکی از دلایل ازدواج دیر هنگام جوانان و فرزندآوری بودن، بلکه دلایلی همچون فرهنگ و باورهای القا شده غلط از اقتصاد بالاتر هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در حوزه اشتغال دولت ظرفیت و توان بکارگیری همه جوانان را در بخش‌های دولتی ندارد که بر همین اساس راه حل این مشکل را ایجاد اشتغال تخصصی و حرکت از سوی سمن‌ها می‌دانیم.

مهاجر بیان کرد: ایجاد باشگاه حکمرانی جوانان، یکی از ایده‌های خلاق گلستان است که در این ایده، برای استفاده از ظرفیت‌های موجود جوانان برای مدیریت آینده کشور، به سمت جوانان زیر ۱۰ سال سابقه کار و عمر کمتر از ۴۰ سال رفته‌ایم و برای آنان دوره‌های تربیت مدیریتی و توانمندسازی در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در استان ۲ هزار و ۲۴۵ جایگاه مدیریتی تعریف شده که در دولت سیزدهم با توجه به سهم جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب ۲ هزار و ۷۹ نفر را انتصاب کردیم.

وی افزود: در بخش سهم شهرستانی و بومی، سهم گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، کردکوی و مینودشت به ترتیب ۳۳.۵، ۹.۴، ۸.۸، ۸.۳ و ۵.۶ درصد است و سهم بقسه شهرستان‌ها از این بخش کمتر از پنج درصد است.

وی افزود: همیشه و همه‌جا تجهیزات و امکانات لازم نیست، بلکه باید از کوچکترین فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم و برای انجام یک کاری، سماجت و ممارست داشته باشیم.

وی افزود: انتظار داریم که جوانان مسایل و موضوعات مرتبط با خود را با دقت بیشتر و بهتری بیان کنند و سعی نکنند در درونشان یاس و ناامیدی ایجاد شود.

وی بیان کرد: عده‌ای برای گرفتن گرین‌کارت حرف‌هایی می‌زنند که در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کنند که نباید به حرف‌های آنان توجه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در این استان به منظور پیشرفت در کارها و توجه به مشکلات جوانان و حل آنان، ۳۰ هیات اندیشه‌ورز به جای اتاق‌های فکر تشکیل شده و فعال است.

  21 اردیبهشت 1402
بخش : ---
کد خبر: 69255
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام