رامیان چهار هزار رای اولی دارد

فرماندار رامیان گفت: چهار هزار و ۲۷ رای اولی این شهرستان که همه دانش‌آموز هستند رسیدن به بلوغ سیاسی و مشارکت در سرنوشت کشور و شهر را با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند جشن خواهند گرفت.

به گزارش گلستان فردا، علی جوان حاذق‌خواه  در جلسه شورای اداری رامیان اظهار کرد: این شهرستان حدود ۶۷ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دارد که روز جمعه با حضور حماسی، صحنه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی و مشارکت در تعیین سرنوشت را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۹۹ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی رامیان پیش‌ بینی شده است.

جوان بابیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در رامیان فراهم است، اضافه کرد: ۲ هزار و ۴۶۹ عامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، نمایندگان فرماندار و کاندیداها متولی برگزاری این رخداد مهم سیاسی در شهرستان هستند.

فرماندار رامیان تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان مطابق قانین باید در زمینه تامین خودرو، امکانات و تجهیزات با ستاد انتخابات همکاری کنند.

فرماندار رامیان همچنین حضور در انتخابات ۱۱ اسفند را وظیفه همگانی دانست و از همه افراد متنفذ و اثرگذار بویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی رامیان خواست در قالب جهاد تبیین با رویکرد حضور پرشور در انتخابات تلاش کنند.

  7 اسفند 1402
بخش : ---
کد خبر: 70378
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام