گفتگو با عارف حاج عیدی بازیکن تیم فوتبال سایپا:
فعلا به تیم دیگری به غیر از سایپا فکر نمی کنم

بازیکن گلستانی تیم سایپا: برنامه ای برای جدایی از سایپا ندارم، در چهار بازی آینده  تلاش می ‌کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند.


عارف حاج عیدی بازیکن گلستانی  تیم سایپا در گفتگو با خبرنگار ساجد خبر گفت :  بازی کردن در لیگ برتر تجربه بسیار خوبی برایم بود و تلاش می کنیم در چهار بازی آینده تیم در لیگ برتر بماند و فعلا تمام تمرکزم به ادامه مسابقات این فصل است و با سایپا قرار داد بلند مدت دارم.

وی ادامه داد: پنج سال است از رده جوانان عضو باشگاه سایپا هستم و در تیم امید سایپا  کاپیتان تیم بودم که با نظر ابراهیم صادقی سرمربی سایپا به تیم بزرگسالان آمدم و توانستم امسال در لیگ برتر بازی کنم.

حاج عیدی با اشاره به بازی در لیگ برتر  گفت :با توجه به تجربه ای که در اولین فصل حضورم در لیگ برتر کسب کردم  امیدوارم با ارائه بازی با کیفیت در فصل آینده این رقابت پیشرفت بیشتری داشته باشم.

وی با اشاره به حضور ابراهیم صادقی در کادرفنی تیم سایپا گفت : بسیار خوش اخلاق است و از لحاظ  فنی و اخلاقی  صادقی را الگو خودقرار دادم‌

 حاج عیدی با اشاره به عدم حضور تیم گلستانی در سطح فوتبال کشور   گفت: استان ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد و جای تاسف است که تیمی از گلستان در سطح فوتبال کشور حضور ندارد  و بازیکنان با وجود پتانسیل زیادی که دارند برای ادامه فوتبال به خارج از استان گلستان می روند.

  11 مرداد 1399
بخش : گفتگو / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 63635
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام