استاندار گلستان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه؛
خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر هستند/اصحاب رسانه در افزایش سرانه مطالعه موثر هستند

استاندار گلستان با اشاره به سالهای جنگ تحمیلی و نقش نیروهای جهاد در کنار رزمندگان و تاثیرگذاری آنها، اظهار کرد: امروز خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه سنگر سازان بی سنگر هستند چرا که وقتی خبری را منتشر می کنند شخصیت حقیقی آنها تبدیل به شخصیت حقوقی می شود و مخاطراتی متوجه آنان می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، دکتر هادی حق شناس پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۱۷ مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان مطبوعات و رسانه های استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، تصریح کرد: خبرنگاران علاوه بر اینکه حلقه واسط بین مسوولان و مردم هستند می توانند نقش بسزایی در تصمیم سازی مدیران داشته باشند.
وی افزود: سرانه مطالعه در کشور ما پایین است و رسانه ها و مطبوعات می توانند شرایط افزایش سرانه مطالعه را ایجاد نمایند.
وی یادآور شد: در حکومت ها فاصله بین مسوولان و مردم توسط احزاب، سندیکاها، صنوف و خبرنگاران پر می شود که در جامعه ما بخش بالایی از این بار بر دوش خبرنگاران است.
استاندار گلستان با تاکید بر همراهی همیشگی خبرنگاران خاطر نشان کرد: خبرنگاران می توانند یکی از مبانی قدرتمند در توسعه پایدار و به معنای واقعی رکن چهارم دموکراسی باشند.
دکتر حق شناس با بیان اهمیت تولیدات با کیفیت در عرصه مطبوعات، گفت: توجه رسانه ها به تهیه و انتشار مطالب با کیفیت موجب گرایش مردم به آنها و ارج گذاری آنان می شود.
استاندار گلستان ۱۷ مرداد را آغاز سال مطبوعاتی دانست و افزود: امیدوارم در سال آینده و در چنین روزی با تلاش همه شاهد مرتفع شدن بخش قابل توجهی از مشکلات رسانه ها و خبرنگاران باشیم.

  17 مرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62591
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام