تلاشی برای فرآوری گیاهان دارویی و استفاده از آنها در داروسازی

تفاهم نامه همکاری سه جانبه مشترک بین جهاددانشگاهی استان گلستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و یک شرکت داروسازی به امضا رسید.

این تفاهم نامه امروز توسط رضا ثقفی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد گلستان، علی‌محمد چوپانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و هومان بیات، مدیرعامل شرکت داروسازی در سالن جلسات اتاق بازرگانی گرگان به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای همکاری علمی، پژوهشی و اجرایی بین طرفین، همکاری در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی، فرآوری و فروش گیاه، عصاره و اسانس و شناخت نیازهای منطقه در زمینه های کاری طرفین و اولویت بندی آنها منعقد شد.

همکاری در زمینه کشاورزی و گیاهان دارویی، زمینه سازی جهت بهره مندی متقابل از امکانات اجرایی، آموزشی و پژوهشی، زمینه سازی جهت استفاده از امکانات جهاد دانشگاهی گلستان در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مرتبط و کنترل و نظارت در روند کاشت، داشت و برداشت محصولات گیاهان دارویی و تنظیم درجه بندی بر اساس پروتکل های بازرگانی و دارویی از جمله تعهدات جهاددانشگاهی در این تفاهم نامه است.

از جمله تعهدات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان نیز ایجاد زمینه مساعد جهت برگزاری نشست‌های کارشناسی و علمی مشترک، معرفی و تسهیل ارتباط تجار و بازرگانان داخلی و خارجی حوزه گیاهان دارویی، بستر سازی مناسب به منظور حضور نمایندگان جهاددانشگاهی و شرکت داروسازی مربوطه در نشست با سفرا و تجار خارجی و داخلی و  همکاری جهت معرفی گونه‌های گیاهان دارویی مورد نیاز بازرگانان و تجار داخلی و خارجی و بازار مصرف به جهاددانشگاهی و شرکت داروسازی طرف قرارداد است.

همکاری جهت معرفی گونه های گیاهان دارویی مورد نیاز شرکت و ارائه راهکار به منظور خرید تضمینی از کشاورزان و معرفی پارامترها و محدودیت‌های مورد نیاز جهت خرید محصولات و ایجاد زمینه مساعد جهت برگزاری نشست‌های کارشناسی و علمی مشترک از تعهدات شرکت داروسازی طرف این قرارداد است.

  28 آذر 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 60638
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام