مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان خبر داد:
سرمایه‌گذاری 750 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در شهرستان مراوه تپه

نتیجه تصویری برای روستاهای محروم مرزی مراوه تپه

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: بنیاد مستضعفان امسال ۷۵۰ میلیارد تومان در شهرستان محروم و مرزی مراوه‌تپه سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حسن خسروی عصر امروز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف بنیاد مستضعفان رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور از جمله استان گلستان است.

وی افزود: شهرستان مرزی مراوه‌تپه که در شاخص‌های برخورداری از مناطق محروم به شمار می‌رود با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان بیان داشت: یکی از برنامه‌های بنیاد در سالجاری سرمایه‌گذاری 750 میلیاردتومانی در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های آموزشی، عمرانی، درمانی و غیره در شهرستان مراوه‌تپه است.

وی در بخش دیگر سخنانش به امدادرسانی بنیاد مستضعفان به سیل‌زدگان استان اشاره کرد و گفت: از زمان شروع سیل بنیاد مستضعفان با تأکید رئیس بنیاد اقدام به تهیه برخی از اقلام موردنیاز برای کمک‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده کرد.

خسروی یادآور شد: در چند مرحله پتو، موکت، چکمه، وعده‌های غذایی گرم و غیره بین مردم در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده گفت: بنیاد مستضعفان برای ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان هشت تن و برای تعمیرات این واحدها یک تن سیمان به صورت رایگان در اختیار بنیادمسکن قرار می‌دهد.

  16 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61978
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام