چندین هزار میلیارد پول بیت المال همچنان در جیب حسن میرکاظمی یار غار بابک زنجانی و بزرگترین بدهکار بانکی در استان گلستان !!

http://edalatkhahaniran.com/images/edalatkhahaniran-79718.jpg

جناب حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات استان بطور شفاف به مردم پاسخ دهند چرا تا امروز بطور انقلابی نسبت به مطالبه کلان بانک از حسن میرکاظمی بزرگترین بدهکار بانکی در استان گلستان اقدام نکردند؟

کوتاه کردن دست مفسدین اقتصادی از بیت‌المال یکی از آمال‌هایی است که در زمره اهداف انقلاب اسلامی بود اما بعد از سال‌ها شکل گیری جمهوری اسلامی هنوز این غایت در پیچ و خم موانع است و هم‌چنان شاهد خبرهای اختلاس, یا دریافت وام های کلان با ضمانت های کذایی هستیم.

چند سال قبل شخصی بنام حسن میرکاظمی یار غار بابک زنجانی از طریق رابط ,بهانه واردات کالا حدود 37 میلیون یورو از بانک مرکزی صادرات استان گلستان وام ارزی دریافت می کنندکه در پرونده ارزی مقررات بانکی به هیچ وجه رعایت نشده، و ارز کلانی بطور غیر قانونی از کشور خارج شده،در قبال ال سی های باز شده هیچگونه کالایی وارد کشور نشده است،واساسا معلوم نیست  چه بلایی بر سر سرمایه بیت المال امده است،دریغ از اینکه برخورد جدی با مسببین پرونده  مخصوصا  در برخورد با رئیس سابق بانک  صادرات وسوءاستفاده کنندگان.!!

جناب محمدرضا کریم رئیس بانک صادرات استان بطور شفاف به مردم گلستان پاسخ دهند باتوجه به اینکه  یکی از کارمندان ادارجات مبلغ دو میلیون تومان از یکی شعبات بانک صادرات گرگان  وام دریافت کرده بودند که به دلیل مشکلاتی یک قسط 42000 تومانی عقب مانده داشت بانک سریعا چندین پیامک برای ضامن و ...دادند و آبروی بنده خدا را بردید اما بدهی میرکاظمی که  بالغ بر چند هزار میلیارد رسیده است چرا تا امروز  بطور انقلابی نسبت به مطالبه کلان آن اقدام نکردید؟

گرچه متاسفانه ومتاسفانه وقتی بحث فساد مطرح می‌شود پای انسان‌های قدرتمند در میان است. افراد ثروتمند، قدرتمند نیز هستند. افرادی که یک پای آن‌ها درون قدرت و یک پای آن‌ها بیرون قدرت است و یک دست در ثروت و یک دست در قدرت دارند. با این افراد نمی‌توان به‌راحتی با یک پلیس معمولی و یک قاضی معمولی مبارزه کرد.

 

پایگاه عدالتخواهان ایران

  21 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62268
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام