مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:
عدم رعایت مصرف بهینه موجب خاموشی در استان می شود

نتیجه تصویری برای برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا به صرفه‎جویی در مصرف برق تأکید کرد و هشدار داد درصورت عدم رعایت مصرف بهینه شاهد خاموشی در استان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی اداره کل برق استان گلستان، علی‌اکبر نصیری با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای اخیر و بالا رفتن مصرف انرژی در استان اظهارداشت: با توجه به گرمای شدید هوای امروز و فشار مضاعف به شبکه‌های توزیع برق از مردم استان می‌خواهیم برای پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: برای کمک به پایداری خطوط توزیع برق در امروز و روزهای آینده شهروندان باید نسبت به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق اقدامات جدی‌تری به‌کار گیرند.

نصیری به مردم توصیه کرد برای اینکه در روزهای گرم سال دچار قطعی برق نشوند به ویژه در ساعات پیک مصرف برق از ساعت 14 الی 16 از استفاده از لوازم برقی غیر ضروری خودداری کنند. همچنین از پنکه بجای کولر گازی و در روز نیز از نور طبیعی به‌جای نور مصنوعی استفاده شود.

همچنین شرکت آب و فاضلاب گلستان نیز با توجه به گرمای هوا از هم استانی‌ها خواست در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

این شرکت اعلام کرده است به علت گرمای شدید هوا و افزایش مصرف آب علیرغم استفاده از تمام ظرفیت‌های تولید، ذخیره و توزیع آب، ممکن است در برخی نقاط شهرها شهروندان با قطعی و یا کاهش فشار آب مواجه شوند؛ بنابراین ضروری است از مصارف غیرضروری مانند شستن خودروها، حیاط منزل و آبیاری فضای سبز خودداری شود.

هنوز چند روزی به آغاز تابستان مانده است، گلستانی‌ها در این روزها گرمای بالای 40 درجه را تجربه می‌کنند. در عین حال هواشناسی استان نیز اعلام کرد از اواخر وقت امروز دمای هوا در اغلب مناطق استان سه تا چهار درجه کاهش پیدا کند

  28 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62318
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام