مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان:
بانک‌ها بزرگترین مانع در تحقق بازسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده هستند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/4/1/10115533_344.jpg

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از بانک‌ها به عنوان بزرگترین مانع در تحقق بازسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمدتقی زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۶۸۰ مالک واحد مسکونی در استان گلستان که بر اثر سیل دچار خسارت و آسیب شدند در صف انتظار عقد قرارداد با بانک‌ها هستند، که تسریع در ساخت و ساز واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده نیازمند همکاری بانک‌هاست.

معرفی پرونده ۱۲ هزار و ۸۸۶ مالک خسارت دیده به بانک‌های عامل توسط بنیاد مسکن

وی از معرفی پرونده ۱۲ هزار و ۸۸۶ مالک خسارت دیده به بانک‌های عامل توسط بنیاد مسکن استان خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه بانک‌ها تا کنون با ۲ هزار و ۲۰۶ مالک عقد قرارداد کردند که این امر بزرگترین مانع در تحقق بازسازی واحد‌های مسکونی در استان گلستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در خصوص پرداخت تسهیلات بلاعوض به متقاضیان واحد‌های مسکونی در مناطق سیل زده استان گفت: ۲۴ میلیارد و ۷۲۳ میلیون تومان کمک بلاعوض تاکنون پرداخت شده است این تسهیلات در اختیار ۵ هزار و ۱۶۷ مالک واحد مسکونی خسارت دیده از سیل استان گلستان قرار گرفت.

به گفته زمانی‌نژاد؛ تا کنون کار تعمیرات ۴ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی آسیب دیده آغاز و ۷۲ واحد به پایان رسیده است، اگر بانک‌ها در این زمینه همکاری کنند سرعت تکمیل منازل مسکونی در این مناطق سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

  2 تیر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62358
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام