مدیرکل استاندارد گلستان:
انجام 32 بازرسی فنی از صنایع انرژی بر گلستان در سال 98

https://img9.irna.ir/old/Image/1397/13970703/83043538/N83043538-72564658.jpg

مدیرکل استاندارد گلستان از انجام 32بازرسی فنی از صنایع انرژی بر استان گلستان در سال 98 خبر داد و گفت: از آنجایی که بخش زیادی از انرژی مورد مصرف در واحدهای تولیدی و صنایع پرمصرف، به دلیل عدم استفاده صحیح از انرژی و عدم به کارگیری تکنولوژی های اثربخش تولیدی است، استانداردهای معیار مصرف انرژی، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، اجباری اعلام شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمود فرمانی افزود: به تبع اجباری شدن استاندارد معیار مصرف انرژی، صنایع و واحدهای تولیدی مشمول این استاندارد، ملزم به رعایت استاندارد تدوین شده در این زمینه هستند که این پایبندی به الگوی مصرف، از سوی بازرسان استاندارد مورد نظارت و پایش مستمر قرار می گیرد.
دبیر شورای استاندارد گلستان در ادامه گفت: در این راستا، در سال گذشته، 32 بازرسی فنی از صنایع انرژی بر استان گلستان انجام شده است و از جمله این واحدها در استان گلستان که موفق به دریافت گواهی انطباق معیار مصرف انرژی در سال گذشته شده اند، می توان به صنایع اوراق فشرده چوبی، آجر، کنستانتره و آبمیوه، کمپوت و کنسرو، روغن نباتی و صنایع لبنی اشاره کرد.
وی با ذکر این مطلب که برنامه محوله به استاندارد گلستان برای بازرسی از صنایع انرژی بر در سال 98، 22 بازرسی بوده است، افزود: انجام 32 بازرسی در این مدت، عبور از برنامه تکلیفی و تحقق 145 درصدی آن را به دنبال داشته است.
به گفته فرمانی حدود 90 واحد تولیدی گلستان اعم از فعال و غیر فعال، مشمول استاندارد اجباری معیار مصرف انرژی می باشند و باید بازرسی های سالانه از میزان مصرف انرژی آنها انجام شود که این امر توسط شرکت های بازرسی فنی انرژی در استان صورت می گیرد.

  18 فروردین 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63360
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام