دیدار استاندار گلستان با معاون بنیاد مسکن کشور

استاندار گلستان با مهندس هادی درفشی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور دیدار و پیرامون موضوعات و مسایل این نهاد در گلستان گفتگو کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مدیر کل فقید بنیاد مسکن استان تصریح کرد: مرحوم زمانی نژاد یکی از مدیران تاثیر گذار استان بودند که بخوبی در سیل سال ۹۸ همکاری لازم را داشت و خوشبختانه کارنامه قابل تقدیری از خود به یادگار گذاشت.
وی افزود: امیدواریم با معرفی مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان شاهد ادامه روند بهسازی و بازسازی مناطق سیلزده استان باشیم و بتوانیم در سال جهش تولید اقدامات ارزشمندی را در این حوزه به مردم ارایه کنیم.
لازم به ذکر است مهندس درفشی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد مهندس زمانی نژاد ابراز امیدواری کرد با تلاش مهندس حسینی استان بتواند بیش از پیش  آبادانی و توسعه را تجربه کند.
گفتنی است سید محمد حسینی که پس از فوت محمد تقی زمانی نژاد در جایگاه سرپرستی این اداره کل همراهی داشت, به عنوان مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان به ارایه خدمت خواهد پرداخت.

  13 اردیبهشت 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63407
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام