مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد :
افتتاح و کلنگ زنی 40 پروژه شرکت آب و فاضلاب در هفته دولت

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی40 پروژه در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، بهزاد هرمزی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب  استان گلستان با  40 پروژه با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد: 8 حلقه حفر و 7 حلقه چاه آب شرب نیز تجهیز خواهند شد، احداث 5 باب مخزن ذخیره آب شرب  با حجم 1500متر مکعب، احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ آب در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شرکت بوده است.
هرمزی تصریح کرد: اجرای 49.5کیلومتر خط انتقال آب شرب، اجرای 76 کیلومتر خط انتقال شبکه توزیع آب از دیگر پروژه های این شرکت در هفته دولت می باشد که به فضل الهی و به یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد: 8شهر و 40 روستا با 32هزار خانوار و جمعیت بالغ بر 111هزار نفر با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

  2 شهریور 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63708
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام