مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبرداد:
امدادرسانی به ۱۶۶۷ نفر گرفتار در برف و کولاک گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک اظهارکرد: بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی استان از شامگاه گذشته شروع شد و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر هم کار امدادرسانی به در راه ماندگان را انجام دادند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر محمدعلی هروی افزود: تا ساعت ۶ امروز (شنبه) به ۴۲۷ خانواده‌ متشکل از یک هزار و ۶۶۷ نفر که در محورهای کوهستانی (محور اولنگ، محور توسکستان، محور دوزین، محور درازنو و خوش ییلاق) دچار برف و کولاک شده بودند،‌ امدادرسانی شد.
دکتر هروی ادامه داد: در این عملیات ۵۲ نیروی امدادی به همراه چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، پنج کمکدار سبک- یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه مینی بوس به کارگیری شد.
وی بیان کرد: رهاسازی از برف و کولاک و کمک کردن در بستن زنجیرچرخ و انتقال به محل امن انجام و همچنین ۱۵۰ تخته پتو، ۷۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۶۰ بطری آب معدنی بین آنها توزیع شد و عملیات همچنان ادامه دارد.

  26 بهمن 1398
بخش : حوادث
کد خبر: 63222
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام