با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی در نگین شهر افتتاح شد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و دیگر مسؤلان شهرستان آزادشهر سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی در نگین شهر افتتاح شد.

به گزارش گلستان فردا، سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع و  بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه ساخته شده است.

قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: در سال گذشته ۱۶ پروژه بزرگ ورزشی در استان گلستان  به بهره‌برداری رسید.

وی به افتتاح چمن مصنوعی در شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و گفت: ۱۲ خانه ورزش روستایی در هفته دولت به بهره برداری رسید و در اختیار روستاییان استان گلستان قرار گرفت.

برزمینی تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان های استان گلستان داریم و در تلاش هستیم با اعتباراتی که از محل شرکت توسعه اماکن ورزشی، اعتبارات ملی و استانی جذب می کنیم برخی از این  پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات ۲۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان گلستان تا پایان سال افتتاح و در اختیار جوانان خوب گلستان قرار گیرد.

  8 شهریور 1400
بخش : ورزشی
کد خبر: 64717
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام