گرگان آماده تاجگذاری در بسکتبال ایران

بسکتبال ایران,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,والیبال و بسکتبال
فقط یک روز تا آغاز چند بازی جذاب و نفس گیر فینال لیگ برتر بسکتبال کشور باقی مانده و هواداران تیم شهرداری گرگان برای کسب افتخاری بزرگ و سنجاق شدن به تاریخ لحظه شماری می کنند.

بسکتبال گرگان سال ها است در سطح اول این رشته در کشور مسابقه می دهد اما در هیچ فصلی این گونه نگاه را متوجه خود نکرده و به یک قدمی جام نرسیده بود.

 

کادر فنی با انگیزه، دوری از حاشیه، جذب بازیکنان کارآمد و حمایت همیشگی هواداران بسکتبال گرگان را به پیچ آخر قهرمانی لیگ برتر رساند و این تیم تا بالا بردن پرافتخارترین جام بسکتبال ایران فقط چند بازی فاصله دارد.

 

میزبانی از ۲ بازی اول این مرحله در میان خیل عظیم و پرشور هواداران گرگان فرصت مناسب دیکته کردن برتری و کوبیدن میخ قهرمانی است که بازیکنان تیم شهرداری معتقدند قدر این فرصت را خواهند دانست .

 

کاپیتان با تجربه و ۴۲ ساله تیم بسکتبال شهرداری گرگان به ایرنا گفت: همدلی و یکرنگی یکی از رموز موفقیت شهرداری در این فصل لیگ برتر و از عوامل مهمی است که می تواند ما را به جام قهرمانی برساند.

 

بابک نظافت اظهار داشت: بر اساس تجربه ۱۶ سال حضور در لیگ برتر معتقدم با روند کنونی فنی و پشتیبانی های خارج از مجموعه تیم از جمله هواداران خونگرم، دستیابی به جام قهرمانی دور از دسترس نیست.

 

وی بیان کرد: هواداران گرگان درک بسیار بالایی از بسکتبال دارند و ریزترین اتفاقات فنی تیم را می دانند که بر اساس همین تفکر ارزشمند حتی در روزهای بد و شکست شهرداری هم حمایت خود را از بازیکنان دریغ نکردند.

 

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دیدار فینال هم اشاره کرد و گفت: در دیدارهای مقدماتی حریف آبادانی را با ۱۷ امتیاز اختلاف شکست دادیم اما شرایط فینال با بازی های مرحله مقدماتی متفاوت بوده و مقایسه آن برای تلقین حس برتری اشتباه بزرگی است.

 

نظافت ادامه داد: نفت آبادان و شهرداری گرگان لیاقت فینالیست شدن را داشتند اما بی شک قهرمانی برازنده گرگانی ها است که این ادعا را در عمل و با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی ثابت خواهیم کرد.

 

بی شک یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان این فصل شهرداری گرگان که از او به عنوان برگ برنده هم نام برده می شود، پری پتی آمریکایی است که نقش بسیاری زیادی در کسب برتری تیم شهرداری در بازی های حساس داشت. 

 

او هم به آمادگی تیمش برای بالا بردن جام قهرمانی اشاره کرد و گفت: نفت آبادان حریف راحتی برای ما نیست و بازی مقابل آن ها به دلیل کیفیت فنی بالا و حضور بازیکنان موثر در این تیم دشوار خواهد بود.

 

وی بیان کرد: البته ما در تیم شهرداری گرگان تمرینات فشرده و مناسبی برای بازی های فینال انجام داده ایم و با همدلی و انسجام کامل آماده فتح جام قهرمانی هستیم .

 

یکی دیگر از بازیکنان تیم شهرداری گرگان هم گفت: رسیدن به فینال، پایان کار تیم شهرداری در این فصل نیست و فقط بوسه زدن بر جام قهرمانی است که می تواند فصل شیرین این تیم پرطرفدار گرگانی را به سرانجام برساند.

 

حامد سهراب نژاد افزود: استقبال فراتر از باور هواداران گرگانی در بازی های مرحله نیمه نهایی مسوولیت بازیکنان برای تلاش حداکثری در کسب عنوان قهرمانی را بیشتر کرده و می کوشیم دل این هواداران را خوشحال کنیم. 

 

وی بیان کرد: تیم آبادانی با جذب چند بازیکن با کیفیت، رشد فنی محسوسی کرده اما همه این اتفاقات جلودار موفقیت تیم شهرداری نخواهد بود.

 

یکی دیگر از بازیکنان تیم گرگان هم گفت: شهرداری پیش شرط های لازم برای برتری قاطع در بازی های فینال و بالا بردن جام قهرمانی را دارد و می تواند به این افتخار ارزشمند دست پیدا کند.

 

امیر صدیقی افزود: البته ما خود را از قبل خود را برنده نمی دانیم و با تمام توان و انرژی در زمین مسابقه برای پیروزی گام برمی داریم.

 

به گزارش ایرنا فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه است و شهرداری گرگان میزبان دو مسابقه نخست خواهد بود. 

 

جمعه و شنبه ششم و هفتم اردیبهشت شهرداری گرگان میزبان نفت آبادان است و نفتی ها نیز چهارشنبه و پنجشنبه یازدهم و دوازدهم این ماه در خانه برابر حریف خود به میدان می روند. 

 

اگر رقابت دو تیم برای مشخص شدن قهرمان لیگ برتر ایران به دیدار پنجم برسد؛ دو تیم پانزدهم اردیبهشت در گرگان برای کسب جام پیکار خواهند کرد. 

 

  5 اردیبهشت 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 61868
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام