نخستین پیروزی خانگی بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر

http://gorgan.ir/uploads/posts/2018-11/thumbs/1541694746_-.jpg

تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نخستین پیروزی خانگی و دومین پیروزی این فصل خود را به ثبت برساند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه خود عصر امروز به مصاف تیم بسکتبال نیروی زمینی رفت.

شهرداری گرگان در شرایطی به میدان رقت که حمایت بیش از چهار هزار هوادار را در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان را به همراه داشت و موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 78 بر 49 به پیروزی برسد.

شهرداری گرگان از هفته سوم این رقابت‌ها دوشنبه بیستم آبان ماه جاری میهمان تیم بسکتبال «آویژه صنعت پارسا» خواهد بود و نیروی زمینی در خانه به مصاف تیم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

شهرداری گرگان با کسب این نتیجه دومین پیروزی این فصل خود را ثبت کرد و باید دید نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌تواند از عنوان سال گذشته خود دفاع کند یا خیر.

  16 آبان 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 62926
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام