هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال
مهرامِ صدرنشین در خانه باخت/ پیروزی شهرداری گرگان و شیمیدر

هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,والیبال و بسکتبال
در پایان نخستین بازی از هفته چهاردهم لیگ‌ برتر بسکتبال، تیم مدعی مهرام تهران در دیدار خانگی خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد.

رقابت‌های هفته چهاردهم (هفته اول دور برگشت) لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران از عصر امروز (پنج‌شنبه) ۵ دی ماه ۱۳۹۸ با برگزاری ۵ دیدار همزمان آغاز شد که در نخستین دیدار، تیم مدعی مهرام تهران با نتیجه ۸۳ - ۸۰ مقابل مهمان خود ذوب‌آهن اصفهان تن به شکست داد.

 

تیم مهرام تهران طبق تصمیم مصطفی هاشمی با ترکیب صمد نیکخواه‌بهرامی، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، بهشاد عرب‌زاده و فرید اصلانی بازی را آغاز کرد و در سوی دیگر، تیم ذوب‌آهن اصفهان با نظر مهران حاتمی با ترکیب رسول سلطانیان، ایمان زندی، استمپس، جرود هندریک و سجاد پذیرفته مقابل میزبانش به میدان رفت.

 

با شروع بازی ذوبی‌ها با درخشش اسمتپس عملکرد خوبی در حمله داشتند و در حالی که بازی نزدیک دنبال می‌شد، ۱۹-۱۷ پیروز کوارتر اول شدند. در کوارتر دوم اما دو تیم به صورت پایاپای پیش رفتند تا نهایتا دو تیم با امتیاز ۴۰ راهی رختکن شوند. شاگردان هاشمی کوارتر دوم را ۲۱-۲۳ پیروز شدند.

 

در نیمه دوم اما این تیم مهمان ذوب‌آهن بود که شروع بهتری داشت و توانست با درخشش گارد آمریکایی خود هندریک ۵۱-۴۶ از مهرام پیش بیافتد. درخشش هندریک ادامه داشت تا تیم‌ مهمان‌ کوارتر سوم را ۲۶-۲۱ پیروز شود. در کوارتر چهارم ولی صمد نیکخواه بهرامی عملکرد خوب داشت و با پرتاب‌های سه امتیازی خود اختلاف را کاهش داد، اما در نهایت این تیم ذوب‌آهن بود که با عملکرد فوق‌العاده در دفاع و حمله، ۸۳ - ۸۰ پیروز بازی شد.

 

نتایج چهار کوارتر این دیدار به رح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۷ - ۱۹ ذوب‌آهن اصفهان کوارتر دوم: ۲۳ - ۲۱ مهرام تهران

کوارتر سوم: ۲۱ - ۲۶ ذوب‌آهن اصفهان

کوارتر چهارم: ۱۹ - ۱۷ مهرام تهران

 

نتایج بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان:

مس کرمان ۷۰ - ۸۷ رعد پدافند شهرکرد

مهرام تهران ۸۰ - ۸۳ ذوب‌آهن اصفهان

توفارقان آذرشهر ۵۶ - ۶۸ آویژه صنعت مشهد

شورا و شهرداری قزوین ۵۷ - ۷۱  شیمیدر قم

شهرداری گرگان ۸۵ - ۷۶ شهرداری بندرعباس

  5 دی 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 63071
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام