هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گلستان؛
تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد/ تلاش سه تیم برای بقا در لیگ

تکلیف تیم های قهرمان و سقوط کننده رقابت های لیگ برتر فوتبال گلستان در هفته پایانی این مسابقات مشخص خواهد شد.

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان بعدازظهر پنجشنبه با برگزاری چهار بازی به طور همزمان در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در پایان تغییری در بالای جدول ایجاد نشد.

در ورزشگاه شهدا آق قلا تیم صدرنشین استیل البرز کار دشواری مقابل شهید آسیابی کلاله نداشت و با چهار گل این تیم از پیش سقوط کرده را شکست داد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در یکی دیگر از بازی های حساس هفته در ورزشگاه قاندومی بندرترکمن تیم های دهیاری آرخ گلدشت و استقلال علی آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل به سود تیم مدعی استقلال به پایان رسید.

در ورزشگاه آزادی گرگان تیم علم و ادب سپاهان درحالی که با یک گل از پدیده گنبد پیش بود با حساب دو بر یک مغلوب شد تا همچنان خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس کند.

همچنین بازی تیم های  عقاب گنبد  و  شاهین بندرگز  در ورزشگاه آزادی گنبد با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شاهین دو امتیاز ارزشمند دیگر برای بقا را از دست بدهد، ضمن اینکه تیم استقلال بندرگز در این هفته استراحت داشت.

پس از پایان بازی های این هفته، تیم های استیل البرز آق قلا با ۳۲ امتیاز و استقلال علی آباد با ۳۰ امتیاز اول و دوم هستند و هفته آینده در شهرستان علی آباد برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید.

پدیده گنبد که ۲۹ امتیازی است در رتبه سوم قرار دارد و برای صعود یک پله ای در جدول در هفته پایانی میزبان استقلال بندرگز خواهد بود. بندرگزی ها ۱۴ امتیازی و در رتبه هشتم جدول ۹ تیمی مسابقات هستند، از همین رو به شدت خطر سقوط را احساس می کنند.

تیم شاهین بندرگز یکی دیگر از گزینه های سقوط، ۱۵ امتیازی و در رتبه هفتم جدول است و در هفته پایانی میزبان تیم دهیاری آرخ گلدشت خواهد بود، نماینده گلدشت گمیشان ۲۱ امتیازی بوده و جایگاه خود در رتبه چهارم را تثبیت کرده است.

تیم علم و ادب سپاهان گرگان هم که با ۱۶ امتیاز در منطقه خطر قرار دارد در هفته آخر میهمان شهید آسیابی کلاله است تا با کسب حداقل یک امتیاز بقای خود را تضمین کند. نماینده کلاله ۷ امتیازی است و در هفته شانزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد.

عقاب گنبد هم در هفته پایانی استراحت خواهد داشت و با حضور در رتبه پنجم به کار خود پایان داده است.

هفته هجدهم و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان پنجشنبه چهارم بهمن به طور همزمان برگزار خواهد شد.

در این رقابت ها ۹ تیم حضور دارند که تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور شرکت می کند و دو تیم انتهایی جدول به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط خواهند کرد.

  27 دی 1397
بخش : ورزشی / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 60927
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام