معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:
کمک یونیسف به دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به سیل‎زدگان

گرگان- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کمک یونیسف به دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به سیل‎زدگان خبر داد و گفت: شب گذشته بخشی از این کمک‎ها برای سیل‎زدگان گلستانی ارسال شده و از امروز در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان،محمد نعیمی ظهر پنجشنبه اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع سیل با اقدام سریع و به عنوان نخستین دانشگاه علوم پزشکی کشور در بحران با پیگیری به هنگام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و حمایت وزارت بهداشت برای تقویت نظام مراقبت‎های سلامت در بحران برای جلب کمک‎های بین‎المللی از سازمان جهانی بهداشت و صندوق کودکان ملل متحد(یونیسف) در دستور کار قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در این مرحله شب گذشته بخشی از این کمک‎ها برای سیل‎زدگان گلستانی ارسال شده و از امروز در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی جهت ارائه خدمات درمانی به سیل‎زدگان قرار می گیرد.
نعیمی به اقلام ارسالی سازمان جهانی بهداشت و صندوق کودکان ملل متحد اشاره کرد و گفت: یک دستگاه خودرو کمک‎دار تویوتا 2019 هایلوکس پیک آپ، یک دستگاه دیزل ژنراتور 45 کیلوولت، بیش از 20 ست کامل اقلام تشخیص مراقبت بیماری‎های عفونی واگیردار و مراقبت بیماری‎های غیرواگیر از جمله کمک‎های این سازمان بین‎المللی است.
وی یادآور شد: همچنین اقلام دیگری شامل 80 یخچال، 100 عدد کلدباکس، واکسن، ملزومات مراقبت بهداشتی و ... در روزهای آینده از سوی یونیسف تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: این کمک‎ها در 21 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی(رحمه الله علیه) وارد کشور و با دو دستگاه کامیون وارد استان گلستان شده و در اسرع وقوت به منظور تیم‎های کنترل بحران ناشی از سیل در منطقه اعزام می‎شود.

  22 فروردین 1398
بخش : سلامت
کد خبر: 61683
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام