مسوول روابط عمومی سپاه ننیوا گلستان؛
اعلام برنامه های استقبال و تشییع شهدای گمنام در گلستان

سپاه نینوا گلستان برنامه های استقبال، وداع، تشییع و تدفین چهار کبوتر سبکبال و گلگون کفن دوران دفاع مقدس در شهرهای گنبدکاووس و گرگان را اعلام کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مسوول روابط عمومی سپاه ننیوا گفت: مردم این استان فردا شنبه 18 اسفند به استقبال این چهار شهید خواهند رفت و روز یکشنبه 19 اسفند همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع)، این شهدا در دانشگاه پیام نور گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس به خاک سپرده خواهند شد.
علی خالقی اظهار داشت: در گرگان مراسم استقبال از این شهدا ساعت 12 و 30 دقیقه فردا در میدان بسیج انجام خواهد شد و سپس پیکر 2 شهید به گنبدکاووس منتقل می شود.
وی بیان کرد: مراسم وداع با 2 شهید گمنام در گرگان، شامگاه شنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله این شهر برگزار می شود.
خالقی افزود: مراسم تشییع و تدفین 2 شهید در گرگان، روز یکشنبه ساعت 8 و 30 دقیقه از محل معراج شهدا این شهرستان در خیابان پاسداران جنب درمانگاه سپاه آغاز و پس از عبور از خیابان شهدا و رسیدن به چهار راه شهدا، به دانشگاه پیام نور منتقل خواهند شد.
وی یادآور شد: مراسم استقبال از پیکر 2 شهید گمنام در گنبدکاووس هم از ساعت 17 روز شنبه در خیابان شهید آیت الله طالقانی مقابل دادگاه انقلاب به سمت مصلی امام جعفر صادق (ع) انجام می شود.
وی گفت: روز یکشنبه و پس از برگزاری مراسم تشییع شهدا در گنبدکاووس از مقابل بیمارستان آیت الله طالقانی تا مسجد قائمیه، پیکر شهدا برای خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل خواهد شد.
با احتساب این شهدا، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در گلستان به 139 شهید در 54 نقطه استان خواهد رسید.

  17 اسفند 1397
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 61284
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام