سرپرست استانداری گلستان در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛
آشناسازی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اهمیت و جایگاه دفاع مقدس در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ، اظهار کرد: همه باید برای حفظ ارزشهای دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثارگری تلاش کنند و آشناسازی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مهندس میرمحمد غراوی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 8 خرداد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: توسعه فرهنگ مقاومت و انتشار آثار شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس استان در قالب کتاب های خواندنی یکی از اهدافی است که با همکاری دستگاه های اجرایی دنبال می شود

وی افزود: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، فعالیت خود را با اخذ پروانه از شهرداری گرگان دوباره آغاز کرده و امیدواریم با اعتبار 2 میلیارد تومانی که در پیوست قانون بودجه آمده و همچنین مصوبه 20 میلیارد تومانی سفر رئیس جمهوری به گلستان تا انتهای سال 1399 به بهره برداری برسد.

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به فشارها و وضعیت بودجه استان، یادآور شد: باید در اشاعه ارزش های دفاع مقدس از ظرفیت های بخش خصوصی ، خیرین و تجار نیز استفاده شود تا بتوانیم سرعت اقدامات را افزایش دهیم.

غراوی خاطر نشان کرد: تا کنون 27 یادمان شهدا تکمیل گردیده و 21 یادمان در حال تکمیل داریم و تلاش داریم در صورت تخصیص اعتبارات لازم بخشی از یادمان ها را در سال جاری تکمیل نماییم.

همچنین در این جلسه سردار ملک شاهکویی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گزارش کاملی از فعالیت های شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شامل تدوین دانش نامه استانی دفاع مقدس، تدین تاریخ شفاهی و چاپ کتب خاطرات شهدا و زرمندگان و ... ارائه کرد و دیگر اعضا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

  8 خرداد 1398
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 62189
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام