دادستان مرکز استان: صدور دستور قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت

دادستان مرکز استان گلستان خبر از دستور قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت داد و گفت: به امور اراضی دستور دادیم که ویلا‌های غیرمجاز در روستای زیارت و در روز‌های آتی قلع و قمع شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سید حسینی، دادستان مرکز استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار در خصوص بازدید از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت اظهار داشت: همراه با مدیرکل امور اراضی و مدیر منابع طبیعی استان گلستان بازدیدی در زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز صورت گرفت و احکامی نیز در جهت قلع و قمع ویلا‌های غیرمجاز صادر شد.

دادستان مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: به امور اراضی دستور دادیم که ویلا‌های غیرمجاز در روستای زیارت و در روز‌های آتی قلع و قمع شود.

وی بیان داشت: همچنین به امور اراضی دستور دادیم که گشت‌های خود را افزایش دهد تا به محض اینکه ساخت و ساز غیرمجازی صورت گرفت دستور تخریب را در همان لحظه از دادستانی بگیرند تا عملیات ساخت و ساز متوقف شود و ادامه پیدا نکند.

سید حسینی تصریح کرد: تمامی احکام صادر شده در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده است.

  3 دی 1397
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 60684
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام