مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:
پاسخگویی 1700 شکایت مردمی در سال 98
محمد احمدی از پاسخگویی به حدود 1700 مورد شکایات مردمی در سال 98 خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در سال گذشته1690 مورد در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تلفن ثابت، تشعشعات، ارزش افزوده و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد 787 مورد در حوزه اینترنت، 36 مورد تلفن ثابت، 198 مورد تلفن همراه، 9 مورد خدمات پستی، 10مورد تشعشعات دکلهای مخابراتی، 11 مورد دفاتر پیشخوان و 21 مورد خدمات ارزش افزوده بوده که کلیه شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: در سال 97 میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات 9 روز کاری بوده است که این زمان در سال 98 به 5 روزکاری تقلیل یافته است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.
تگ ها :
golestanfarda@gmail.com
نظرات 0