مدیرکل ICT گلستان خبر داد:
وضعیت ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار استان پایش شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از احصاء وضعیت ارتباطی روستاهای استان خبر داد.
به گزارش ساجد خبر، محمد احمدی مدیرکل ICT گلستان با اعلام این خبر گفت: پروژه پایش وضعیت ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار استان از پروژه های مهم ارتباطی محسوب می گردد که احصاء وضعیت ارتباطی 1010 روستای استان را شامل می شود.
وی در خصوص اجرای طرح مذکور اضافه کرد: پایش وضعیت ارتباطی در دو بخش درایو تست و پایش اجرا می گردد که در بخش پایش؛ وضعیت شاخص های ارتبای منجمله اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه و دفاتر ICT روستایی بررسی می شود.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه اضافه کرد: این طرح با تلاش های خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات استان متشکل از همکاران مخابرات منطقه گلستان، ارتباطات زیرساخت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا گردید و توانستیم وضعیت کلیه روستاهای بالای 20 خانوار استان را احصاء و برای برنامه ریزی های آتی استفاده نماییم.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ادامه داد: با بررسی های انجام شده، گلستان با ایجاد پوشش صد در صد ارتباطی در استان جزء استانهای برتر در ایجاد ارتباط به شمار می آید و در حال حاضر تمام نقاط استان، از یک پوشش ارتباطی ثابت یا همراه بهره می برند که با برنامه ریزی های انجام شده در حال انجام پوشش صد درصدی اینترنت پرسرعت روستایی در استان هستیم.

  8 مهر 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62795
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام