سردار علی ملک شاهکوهی:
سپاه نینوا ۲۰۰۰ برنامه در دفاع مقدس برگزار خواهد کرد/ ۴۸ واحد مسکونی مناطق سیل زده آق قلا افتتاح خواهد شد

https://basijnews.ir/files/fa/news/1399/6/29/2943267_977.jpg

سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بخشی از مجاهدت های دوران دفاع مقدس را مدیون اصحاب رسانه ، قلم زنان و تصویربردارانی بودیم که با به تصویر کشیدن صحیح جنگ منجر به بسیج مردمی شدند. کم نبودند امثال شهید آوینی که با روایت حماسه آفرینی رزمندگان باعث جاودانه ماندن دفاع مقدس در طول تاریخ شدند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بخشی از مجاهدت های دوران دفاع مقدس را مدیون اصحاب رسانه ، قلم زنان و تصویربردارانی بودیم که با به تصویر کشیدن صحیح جنگ منجر به بسیج مردمی شدند. کم نبودند امثال شهید آوینی که با روایت حماسه آفرینی رزمندگان باعث جاودانه ماندن دفاع مقدس در طول تاریخ شدند.


فرمانده سپاه نینوا افزود: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال دشمن در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد یاس و نا امیدی در دل مردم است و رسالت امروز اصحاب رسانه امیدبخشی و درست نشان دادن دستاورد های این انقلاب الهی است.
امروز جنگ ، جنگ اراده هاست و هرکس اراده مستحکم تری داشته باشد پیروز میدان است و ما یقین داریم با توکل به خداوند متعال دشمنان این ملت خوار و شکست خورده اند.



وی خاطرنشان کرد: رژیم تروریست آمریکا هیچگاه فکرش را نمیکرد انقلاب اسلامی اینچنین پیش برود و ما بعد از ۴۰ سال انقلاب خود را به کشور های منطقه صادر کنیم
دشمنان ایران اسلامی فریاد می زدند انقلاب چهل سالگی اش را نخواهد دید اما امسال در گام دوم انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی میداریم.


ملک شاهکوهی در ادامه با اشاره به این که امسال به طور کلی سپاه نینوا ۲۰۰۰ برنامه در دفاع مقدس برگزار خواهد کرد که ۴۰ سرفصل برای آن در نظر گرفته شده است
۷۸۵ برنامه در سطح نواحی مقاومت بسیج در ۱۴ شهرستان و ۱۲۱۵ برنامه در سطح همه اقشار پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان اجرا خواهد شد.


فرمانده سپاه نینوا گفت:یکی از برنامه های شاخص که در ۷ مهر ماه برگزار میشود برنامه "دفاع همچنان باقی است  خواهد بود که به صورت متمرکز از ۱۶۰۰۰ جانباز و آزاده و رزمنده در استان تجلیل خواهیم کرد
در دوران دفاع مقدس ۳۲۰ رزمنده خواهر داشتیم که در هفته دفاع مقدس از این بانوان مجاهد تقدیر میکنیم
در هفته دفاع مقدس ۴۸ واحد مسکونی دیگر که از سیل سال گذشته آسیب دیده بودند در مناطق سیل زده آق قلا افتتاح خواهد شد.

سردار علی ملک شاهکوهی با اشاره به این که با توجه به شرایط کرونا در استان ، امسال رژه اقتدار نیرو های مسلح در ۳۱ شهریور و نمایش رزمی بازسازی یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس که همه ساله برگزار میشد لغو شده است و برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد:مستند گرای ۴۰ درجه به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا با همکاری صداو سیما در هفت قسمت از شبکه گلستان پخش خواهد شد.


فرمانده سپاه نینوا در آخر گفت:ما یکی از بزرگترین رسالت خود را خدمت به مردم می دانیم و ۱۱۱ پروژه محرومیت زدایی را در روستا های استان با همین دیدگاه در دفاع مقدس افتتاح خواهیم کرد.سپاه نینوا تا کنون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است که مرحله بعدی رزمایش کمک مومنانه را در دهه آخر ماه صفر برگزار خواهیم کرد معتقدیم زیرساخت های گلستان نیاز به پیشرفت و توسعه دارد و استان در برخی موارد دچار ضعف و عقب ماندگی است که پیگیری ما مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همین منظور است.

  29 شهریور 1399
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 63798
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام