رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :
فروش اجباری کالا در کنار روغن توسط فروشگاه ها تخلف است

https://media.mehrnews.com/d/2019/10/07/2/3260035.jpg

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: فروش اجباری کالا در کنار روغن توسط فروشگاه ها تخلف است و از شهروندان تقاضا داریم هر جا با این موضوع مواجه شدند، آن را به ما اطلاع دهند.

به گزارش گلستان فردا، حسین طلوعیان صبح شنبه در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهارکرد: 

با عنایت به مشکلاتی که در حوزه توزیع روغن خوراکی در سطح استان داشتیم، شبکه توزیع را گسترش دادیم تا این کالا با سهولت بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

طلوعیان افزود: علاوه بر مراکز عرضه قبلی، سوپر مارکت ها و مراکز فروش جدیدی را برای توزیع روغن در نظر گرفتیم تا از ایجاد صف های طولانی خرید روغن جلوگیری شود.

وی ادامه داد: پیگیر تهیه اپلیکیشنی جهت توزیع هستیم که خرید کالاهای اساسی تنظیم بازاری توسط مردم را کنترل کنیم به طوری که هر خانواده ای که یک بار سهمیه کالای اساسی خود را دریافت نمود در سامانه ثبت شده و از خرید مجدد و سو استفاده سودجویان جلوگیری شود.

رئیس سازمان صمت گلستان گفت: با انجام تعهدات ۹۵ درصدی تولید کنندگان، وضعیت بازار تخم مرغ در سطح استان بهبود یافته و تداوم این روند موجبات رفع کامل مشکل بازار تخم مرغ را فراهم خواهد کرد.

  11 بهمن 1399
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 63914
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام