حاشیه های سفر جهانگیری در گلستان/از دهن کجی به کرونا تا تکرار وعده های پوچ

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/12/9/13544885_366.jpeg

به گزارش گلستان فردا، امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سفری یک روزه به گلستان از چند طرح و پروژه بازدید و در دو جلسه شرکت کرد.

نکته نخست و قابل تامل رعایت نشدن شیوه نامه بهداشتی از سوی برگزار کنندگان برنامه ها بود و برنامه ریزی ضعیف این برنامه جمع زیادی از مردم را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار هم جمع کرد آن هم در شرایطی که وزیر بهداشت چند روز پیش با گلایه از رعایت نکردن پروتکل ها خود را مرده شور خطاب کرده بود.

موضوع دوم مربوط به نشست نخبگان است، جلسه ای که جای بسیاری از نخبگان و فعالان استان در آن خالی بود و انتقادهای بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. از طرفی یکی از فعالان سیاسی اصولگرا از برکناری مناف هاشمی توسط جهانگیری در سیل سال 98 و خسارت های وارد شده به استان سخن گفت.

موضوع بعدی هزینه های این سفر است که با تکه کلام های پول نداریم دولت همخوانی ندارد و مردم انتظار دارند هزینه های این سفر که رنگ و بوی انتخاباتی هم داشت مشخص شود.

منطقه آزاد اینچه برون، راه آهن ترکمنستان، آشوراده، خلیج گرگان و.... مطالباتی بود که باز هم با وعده های جهانگیری همراه بود و حال باید ببینیم تا پایان دولت به کجا خواهد رسید.

  9 اسفند 1399
بخش : خبرها / دولت
کد خبر: 64056
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام