در قالب طرح شهید سلیمانی؛
۲۹۰ هزار خانواده شناسایی شدند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: از کل ۵۵۰ هزار و ۲۴۹ خانوار استان،۲۹۰ هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفتند.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان،  در جمع خبرنگاران استان،با اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج درطول انقلاب اسلامی ایران گفت: در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه و بسیج  توانسته در دوران های مختلف مانند ۸ سال دفاع مقدس، سیل، زلزله و آتش سوزی  ورود پیدا کند و گام های موثری در این زمینه بردارد.

وی افزود: در اسفند سال ۹۸ با شیوع بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی برای خدمات رسانی به مردم اعلام آمادگی کردیم و خدمات رسانی تا کنون ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در قرارگاه  ۱۷ ربیع فعالیت های خوبی در بحث تنظیم بازار و رفع موانع تولید اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: هر زمانی که در بحث محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیاز به کمک باشد سپاه و بسیج آماده یاری رساندن است.

وی ادامه داد: در اسفند ۹۸ سپاه استان توانست در بحث ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی و توزیع ماسک ورود پیدا کند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه اکنون ۷۳۰کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در استان فعال هستند، افزود: در این مدت میزان ۲میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

وی توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی،۳۲۰ میلیون تومان کارت هدیه،۴۲۰ سری جهیزیه،۲۴هزار پوشاک و لباس ورزشی و ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر را از اقدامات سپاه اعلام کرد و ادامه داد:  در این مدت توانستیم نسبت به آزادسازی ۳۰۰ نفر از زندانیان غیر عمد از طریق جامعه بسیج حقوقدانان استان اقدام کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تا پایان ماه صفر ۵۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین ماموریت در گام اول تثبیت بیماری ویروس کرونا است، گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی کار خدمات در قالب۳ گروه مراقبتی، حمایتی و آغاز شد.

وی یادآورشد: از کل ۵۵۰ هزار و ۲۴۹خانوار استان،۲۹۰هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفتند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: در حال حاضر از مجموع ۱۳۴ مرکز واکسیناسیون استان،۴ مرکز به صورت مستقل از سوی سپاه  در حال فعالیت است.

  21 شهریور 1400
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 64820
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام