مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:
۳۵۰ پایگاه آماده برگزاری شور عاطفه ها در گلستان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: برای برگزاری شور عاطفه ها ۳۵۰ پایگاه تا ۱۱ مهرماه فعال خواهد بود.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در جمع خبرنگاران استان گفت: امسال جشن عاطفه ها همزمان با ماه محرم و سفر شد که به همین منظور نام آن به شور عاطفه ها تغییر پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال شور عاطفه ها در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور با ایجاد پایگاه ها در سطح شهر به صورت نمادین فعالیت خواهد داشت، افزود: برای جمع آوری کمک های مردمی ۳۵۰ پایگاه تا ۱۱ مهرماه فعال خواهد بود که از این تعداد ۲۰ مورد ادارات و ۳۰۰ مرکز نیکوکاری منتخبین و معتمدین محلات هستند که دفاتر کمیته امداد این آمادگی را دارند به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه و کمک ها را دریافت و در بین نیازمندان توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستانبا بیان اینکه شعار امسال«باهم مشق محبت بنویسیم»، گفت: مردم با شماره گیری #۰۱۷*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و با مراجعه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد کمک های نقدی و یا غیر نقدی خود را تحویل دهند.

وی ادامه داد: اکنون ۱۷ هزار دانش آموز و هزار و ۲۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان هستند که برای هر دانشجو از ۵۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان بابت هر ترم به صورت بلاعوض به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته می شود.

بابایی افزود: سال گذشته مبلغ بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جذب کمک های مردمی داشتیم که امسال پیش بینی می شود این رقم له ۱۰ میلیارد تومان برسد.

وی گفت: تعداد هزار و ۷۶۰ تبلت از محل کمک خیرین تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

  21 شهریور 1400
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 64824
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام