پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت پاسدار رشید اسلام شهید «مقداد مهقانی جعفرآبادی»

پیام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت پاسدار رشید اسلام شهید والا مقام «مقداد مهقانی جعفرآبادی»

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

هر کجا بیرق نور و حقیقت در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می شود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می خورد. این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون » می رساند.


شهادت پاسدار رشید اسلام شهید والا مقام « مقداد مهقانی جعفرآبادی » از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند بار دگر چهره پلید و تجاوزکارانه این رژیم متجاوز را به نمایش گذارد. بی تردید اعمال غیرانسانی این رژیم غاصب نه تنها از ایمان و ارادت دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نخواهد کاست بلکه روحیه ایثار و شهادت را در میان آنان بیش از گذشته شعله‌ور خواهد کرد.


اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت خدمت ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهید پرور استان گلستان و خانواده معظم این شهید والا مقام، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.


روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.


سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

  13 فروردین 1402
بخش : خبرها / جامعه / ایثاروشهادت
کد خبر: 68972
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام