نماینده علی آباد کتول در مجلس:
گلستان نیازمند احداث تله کابین است/ مخالف حذف ارز ترجیحی بودم

نماینده علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد داریم که علاوه علاوه بر گرگان و علی آباد شهرهای شرق و غرب استان نیازمند احداث تله کابین است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، رحمت الله نوروزی صبح امروز در نشست خبری، اظهار کرد: تلهذکابین علی آباد 7 ماه است که مصوب و تایید شده و منتظر اجرا است و عقیده داریم که تله کابین گرگان هم باید مصوبه اجرایی دریافت کند.

وی افزود: برای منابع طبیعی و محیط زیست احترام قائل هستیم اما گلستان هم همانند مازندران برای جذب گردشگر نیازمند اجرای طرح گردشگری است.

نوروزی ادامه داد: طی یکسال گذشته اقدامات مهمی در حوزه اقتصادی استان از جمله پیگیری طرح گردشگرس آشوراده، پتروشیمی، خلیج گرگان و... اتفاق افتاده که نتیجه همدلی مسولان استان و همراهی نمایندگان با یکدیگر است.

وی ادامه داد: در گذشته چنین اقداماتی با این جدیت در استان اتفاق نیفتاده بود و همراهی مسولان نقش مهمی در توسعه استان دارد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مخالف حذف ارز ترجیحی بودم، اظهار کرد: با توجه به اینکه می دانستم حذف ارز 4200 تومانی فشار اقتصادی زیادی را به نردم بخصوص اقشار متوسط و ضعیف وارد میکند.

نوروزی افزود: اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نیز یکی از طرح هایی بود که با اجرای آن در مجلس مخالف بودم.

وی در ابطه با مساله نان در استان گفت: این استان دارای مهاجرات اتباعی است که نه کارت بانکی، شناسنامه و کارت ملی ندارند و با توجه به هوشمند بودن دستگاه های نانوایی رایانه ای خرید نان مشکلات زیادی را در حوزه نان بوجود می آورد که یک ی از انها کم شدن سهیمه آرد نانوایان گلستانی است.

نماینده مجلس گفت: برای حل این مشکل سهمیه آرد اتباع نیز محاسبه و به نانوایی ها داده شده که طی چند روز اخیر مشکل صف ها را حل کرده است.

نوروزی با اشاره به اینکه برنامه هفتم برای من اقناع کننده نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکید رهبری بر خودکفایی و توسعه و اشتغال در کشور است لذا برنامه هفتم توسعه با این تاکیدات همخوانی ندارد و برای من اقناع کننده نیست.

  13 تیر 1402
بخش : خبرها / علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 69560
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام