فرماندار گرگان خبرداد:
افزایش ١٢ درصدی شعب اخذ رای در گرگان

فرماندار گرگان از افزایش ۱۲ درصدی تعداد شعب رای گیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، حمیدی فرماندار گرگان در جلسه با اعضای هیأت اجرایی انتخابات درخصوص بررسی جانمایی، افزایش شعب اخذ رای و تکمیل اعضای عوامل اجرایی شعب، گفت؛ در شهرستان گرگان ١٢۵ شعبه اخذ رای از دوره قبل درنظر گرفته شده که برای تسهیل در امر رای گیری و تراکم جمعیت به لحاظ شیوع کرونا، افزایش ١٢ درصدی صندوق را خواهیم داشت.

او افزود: دبیرخانه اجرایی در انتخاب افراد سر صندوق گرایشات و نسبت آنان با نامزد‌ها را بررسی میکند و صلاحیت این افراد باید به تأیید هیئت اجرایی برسد.

به گفته حمیدی در انتخاب عوامل اجرایی اولویت با افراد دوره‌های قبل می‌باشد که ادارات دولتی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در الویت هستند.

فرماندار گرگان ادامه داد: ثبت نام این دوره عوامل اجرایی به صورت الکترونیکی است و افراد با مراجعه به سایت فرمانداری می‌توانند اقدام به نام نویسی کنند.

به گفته این مقام مسئول دبستان فاطمیه نیز برای آموزش کاربران رایانه در نظر گرفته شده است و به زودی تجهیز می‌شود.

برای انتخاب کاربران رایانه نیز با توجه به تخصصی بودن این موضوع مکاتباتی با دفاتر پیشخوان جهت استفاده از نیرو‌های متخصص انجام شده است.

  21 اردیبهشت 1400
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 64343
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام