مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان :
بهره برداری و کلنگ زنی 20 پروژه عمراني راه و شهرسازي در هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یکهزار و سیصد میلیارد ریال همزمان با هفته دولت سالجاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حسين محبوبي از بهره برداري 15 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر56 میلیاردریال از محل اعتبارات ملي و استاني و آغاز پنج پروژه  با اعتبار معادل یکهزار و دویست و شصت و سه میلیارد ریال همزمان با هفته دولت سالجاری در سطح استان با حضور مقامات استاني و كشوري خبر داد.

وی گفت: اين پروژه ها شامل 7 پروژه در حوزه مهندسی ساخت  12 پروژه در حوزه مسکن و ساختمان و  1 پروژه در حوزه شهرسازي و معماري مي باشد.

وي از جمله مهمترين پروژه هاي قابل افتتاح را بهسازي و آسفالت و احداث ابنیه فنی راه هاي روستايي شهرستانهاي  استان و بهره برداری از برخی پروژه های بافت تاریخی و فرسوده شهرستان گرگان و گنبد ذکر نمود.

محبوبی: از آغاز عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت و ابنیه فنی  چهار راه روستایی در شهرستانهای مراوه تپه و بندر ترکمن و یک پروژه بازآفرینی در شهرستان گنبد در این ایام خبر داد.

این مقام مسئول : به پروژه هاي بخش شهرسازي و معماري این اداره کل نيز اشاره اي كرد و افزود: رونمايي از طرح تفصیلی شهر گمیش تپه از پروژه هاي اين بخش مي باشد.

محبوبي در پايان از واگذاري و افتتاح 100 واحد مسكن مهر در شهرستان گرگان با 57 میلیارد ریال اعتبار (سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی) در این ایام خبرداد .

  28 مرداد 1399
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 63686
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام