رییس کل دادگستری گلستان خبر داد؛
برخورد قضایی در انتظار مدیران سنگ‌انداز در تولید گلستان

رئیس کل دادگستری برای مدیران خط و نشان کشید و گفت: برخورد قضایی در انتظار مسئولانی است که در مسیر تولید کنندگان گلستان سنگ اندازی می کنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: بررسی پرونده ها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گلستان نشان می دهد برخی دستگاه های اجرایی و بانک ها، برای رفع مشکلات این بخش تلاش نمی کنند.

وی با بیان این که برخی از مشکلات واحد های تولیدی در استان، با رایزنی و همکاری دستگاه ها قابل رفع است، افزود: برای مدیرانی که از کمک برای جان گرفتن دوباره واحدهای تولیدی در استان دریغ می کنند پرونده قضایی تشکیل می دهیم.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان از همه حوزه های قضایی خواسته ایم  از توقیف خط تولید خودداری و برای سرپا شدن واحد های تولید تلاش کنند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون مشکلات ۱۶۷ واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شد که دست کم  ۲۱ شرکت و واحد تولیدی که تعطیل یا در آستانه ی تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دوباره به چرخه ی تولید بازگشتند.

هاشمیان افزود: در یک مورد از پرونده های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک ها، تسهیلات سرمایه در گردش  کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی آّباد کتول تامین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته و از بیکار شدن ۴۵ کارگر آن جلوگیری شد.

به گفته هاشمیان در مورد دیگری کارخانه آجر ماشینی آزادشهر هم پس از چند ماه تعطیلی، تولید خود را از سر گرفت و ۱۲۰ کارگر آن دوباره مشغول به کار شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان درباره اقدامات دادگستری استان برای رونق تولید در سال ۹۷ گفت: راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در دادسراها ، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان است.

  29 بهمن 1397
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61155
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام