رئیس قوه قضائیه:
فراهم نبودن زیر ساخت ها و باراش باران مشکلات سیل را دو چندان کرده است

رئیس قوه قضائیه گفت: باید کاری کنیم باران موجب آبادانی و عمران شود اما چون زیرساخت‌های ما فراهم نیست این باران موجب بروزمشکلات می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: در دیداری که با مردم داشتیم مردم آق قلا گله‌ای نداشتند جز آبی که وارد خانه‌هایشان شده ‌و انتظار دارند این آب هرچه سریعتر خارج شود.

وی افزود: بارش های قبلی هم موجب بروز سیلاب هایی در این منطقه می‌شده که نشان می‌دهد این منطقه مشکلی دارد و باید مشکل اصلی آن پیدا و برطرف شود.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: مردم از من خواستند موضوع سد را مورد بررسی قرار دهیم ظاهرا دریچه‌ها مدت زیادی باز نشده و دچار زنگ‌زدگی شده بود.

‌رئیسی ادامه داد: با بروز این سیل سه کار انجام شده ‌یکی امداد و نجات که با کمک‌های مردمی، بسیجی، نیروهای امدادی و ... به خوبی انجام شده است، در بخش عمران و جبران خسارت‌ها که توسط دولت انجام می‌شود و موجب می‌شود آلام مردم کاهش پیدا کند.

وی افزود: بخش سوم که بخش مهمی است بخش آسیب‌شناسی بوده و با کمک مردم و مسئولان باید انجام شود تا این آسیب‌ها رفع شود، این طور نمی‌شود دعا کنیم باران نیاید، باید کاری کنیم باران موجب آبادانی و عمران شود اما چون زیرساخت های ما فراهم نیست این باران موجب بروزمشکلات می شود.

  18 فروردین 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61617
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام