رئیس کل دادگستری گلستان:
تعیین وقت دادگاه رسیدگی به پرونده گندم های مفقودی گلستان / نخستین جلسه 19 آبان

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/05/26/4/156344267.jpg

رسیدگی به  پرونده  گندم های مفقودی  گلستان که  به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده بود ، تعیین وقت شد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این پرونده مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی بیش از 9 میلیون کیلوگرم گندم به ارزش بیش از 15 میلیارد تومان است .

هادی هاشمیان افزود: شاکی پرونده یعنی اداره غله و خدمات بازرگانی  استان مدعیست سرنوشت  نه میلیون و 37 هزار و 993 کیلوگرم گندمی که این اداره سال 95 به متهمان این پرونده برای نگهداری در کارخانه شان امانت سپرده بود ، مشخص نیست .

هاشمیان با اعلام این که نخستین جلسه رسیدگی متهمان این پرونده ، 9 صبح یکشنبه 19 آبان برگزار می شود ادامه داد:  دادگاه رسیدگی به این پرونده علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود.

هاشمیان افزود: متهمان این پرونده سه نفرند که دو نفرشان فراری هستند و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام تولید ، محاکمه خواهند شد.

این پرونده پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر ، دومین پرونده ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان رسیدگی می شود.

 

  14 آبان 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 62919
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام