افزایش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در گلستان / راه اندازی دو دفتر دیگر در گرگان

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/12/01/4/156794810.jpg

تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در گرگان به 4 دفتر افزایش یافت .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای کاستن از شلوغی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعان 2 دفتر دیگر در گرگان راه اندازی شد .

هاشمیان با اشاره به فعالیت 34 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان گفت: در همه شهرهای استان این دفاتر فعال است و خدماتی مانند ثبت دادخواست های حقوقی، دادخواست های تجدید نظر خواهی، واخواهی (اعتراض به آرای غیابی)، ثبت نام سامانه ابلاغ الکترونیک ( ثنا ) ، ثبت لوایح ( دفاعیه) و دادخواست های در صلاحیت شورای حل اختلاف در این دفاتر انجام می شود و مردم نیاز به مراجعه حضوری به دادگستری ندارند .

هاشمیان با اشاره  به تلاش های دادگستری برای ارائه اینترنتی خدمات قضایی از مردم خواست در راستای توصیه های پزشکان جز برای ضرورت خارج نشوند و کارهای قضایی و پیگیری پرونده های خود را اینترنتی انجام دهند .

هاشمیان با اشاره به این که بیشترین مراجعه مردم به محاکم برای پیگیری پرونده هاست گفت: افراد می توانند از طریق سامانه ثنا  با کد 16 رقمی که هنگام ثبت دادخواست و شکایت به آنان داده شده ، برای پیگیری روند رسیدگی به پرونده  و آگاهی از فرآیند رسیدگی به سامانه www.adliran.ir  مراجعه کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  ابلاغ اینترنتی اوراق قضایی هم در استان امسال به  84  درصد رسید.

  6 شهریور 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63726
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام