رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:
گذشت بی چشمداشت از حق قصاص

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: گذشت اولیای دم نوید آزادی و زندگی دوباره را به جوتن 22 ساله داشلی برونی هدیه داد.

به گزارش گلستان فردا، هادی هاشمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: خانواده مقتول در یکی از روستاهای داشلی برون گنبد کاووس، صبح امروز صبح با حضور در دفتر رئیس دادگاه بخش داشلی برون حضور یافتند و از حق قانونی و شرعی خود گشذتند  و بدون هیچ چشمداشتی قانل فرزند خود را بخشیدند.

وی افزود: حکم قصاص این جوان در مرحله اجرا بود و با وجود بارها حضور بزرگان و اعضای شورای حل اختلاف منطقه، خانواده داغدار حاضر به گذشت نبود اما بالاخره امروز پیگیری ها نتیجه داد و پدر و مادر مقتول به حرمت ماه مبارک رمضان و برای رضای خدا از حق شرعی و قانونی که به آنها داده شده بود گذشتند و بخشش را به اجرای حکم ترجیح دادند.

هاشمیان گفت: محکوم به قصاص سال ۹۵ هنگام دعوا موجب مرگ دوستش شد و خود را گرفتار کرد.

رئیس کل داگستری گلستان با بیان اینکه این دومین بخشش در سال جدید است ، بیان کرد: سال گشذته نیز با گذشت اولیای دم و پا درمیانی اعضای شورای حل اختلاف و ریش سفیدان ۲۶ محکوم به قصاص در گلستان فرصت زندگی دوباره پیدا کردند .

  25 فروردین 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64249
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام