تقدیر آیت الله رئیسی از حسین ابراهیمی بعنوان کارمند نمونه دادگستری استان گلستان /سند

به گزارش گلستان فردا، حسین ابراهیمی کارمند پرتلاش،انقلابی و سالم مجموعه دادگستری کل استان گلستان بعنوان کارمند نمونه دادگستری استان در سال ۱۳۹۹ انتخاب و از ناحیه حضرت آیت الله رئیسی رئیس وقت قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفته است.

این انتخاب به پیشنهاد معاونت منابع انسانی و تائید کمیته داوری کشوری انتخاب کارمند نمونه قوه قضائیه با عنایت به سخت کوشی،وظیفه شناسی،امانت داری و حسن خدمت این کارمند خدوم و تلاشگر صورت گرفته و منجر به تقدیر آیت الله سید ابراهیم رئیسی از وی شده است.
این مهم افتخار دیگری برای استان گلستان و مجموعه ی دادگستری کل استان بشمار رفته و موجبات تشکر از چنین کارمندی را فراهم آورده است.
گفتنیست این کارمند نمونه با سوابق درخشان سالیان سال در مجموعه دادگستری استان به خدمت به مردم شریف و ولایی استان پرداخته و اکنون بعنوان مسئول دفتر حوزه ی ریاست دادگستری کل استان مشغول به خدمت به نظام مقدس اسلامی می باشد.
این پایگاه خبری انتخاب این کارمند تلاشگر را به ایشان و همه ی عوامل خدوم دادگستری استان گلستان تبریک عرض نموده و یادآور می شود که در سایه ی خدمات امثال این کارمند و سایر کارمندان بی ادعا و تلاشگر، مجموعه ی دادگستری استان عملکردی درخشان از خود بجا گذاشته است.

 

 

 

  17 تیر 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64544
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام