فرمانده سپاه نینوا در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان :
رسانه انقلابی جناحی و حزبی عمل نمیکند / موضع رسانه های ما نباید فقط پدافندی باشد

https://basijnews.ir/files/fa/news/1398/10/30/2610021_350.jpg

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان در جمع اصحاب رسانه گلستان : یکی از محور های اصلی نقشه دشمنان ایجاد یاس و نا امیدی به جامعه است و وظیفه رسانه های ما تزریق امید به مردم است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان گفت: حضرت ابوذر ویژگی هایی دارد که یک خبرنگار انقلابی را به آن نسبت می دهند فی المثل  زبان پویا و بدون ملاحظه در راه دفاع از اسلام ناب و حضرت امیرالمونین (ع)  و صداقت منحصر به فرد شاخصه های اصلی ابوذر است.

فرمانده سپاه نینوا در این باره ادامه داد : برادران و خواهران اصحاب رسانه بدانید ابوذر بودن یعنی بدون ملاحظه کسی و بدون وابستگی فردی برای عزت ایران اسلامی کار خود را مدنظر قرار دهیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد : از جمله اقدامات لازم که باید رسانه ها مدنظر قرار دهند این است که از پراکندی جلوگیری کنند و امروز ما در مقابل دشمنی که جبهه ای عمل می کند باید منسجم و جبهه ای عمل کنیم.

وی گفت: ما نباید در عرصه رسانه منفعالانه برخورد کرده و فقط به پاسخگویی پدافندی قناعت کنیم  و سوال من این است چرا فعالان عرصه رسانه منتظر می مانند تا بعد از حمله رسانه ای دشمن  پاسخ دهند ؟

معروفی اظهار داشت : بسیج رسانه سازمانی متعلق به اصحاب رسانه است و ما به عنوان سپاه فقط پشتیبانی کننده هستیم و کسی گمان نکند که بسیج رسانه متعلق به سپاه است بلکه اعتقاد ما این است این سازمان متعلق به شما اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: رسانه انقلاب اسلامی جناحی و حزبی نیست که اگر این اتفاق افتاد آن رسانه بازنده است زیرا دیگر نمی توانند حرف حق مردم منعکس کند.

این مقام مسئول تصریح کرد : قبلا هم گفته بودم که به صورت مستمر و روزانه یک ساعت وقت می گذارم و مطالب کانال های خبری استان  را رصد میکنم چون معتقدم عرصه فضای مجازی بسیار با اهمیت است.

معروفی تاکید کرد : انتظار ما از جبهه رسانه انقلاب اسلامی بیان حقایق و مطالبه حقوق مردم است و در خبرنگاری و عرصه رسانه اگر کسی عملیات روانی یاد نداشته باشد جبهه خودی را مورد هجمه قرار داده و فراموش می کند هدف چیست و کجاست.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان کرد : یکی از محور های اصلی نقشه دشمنان ایجاد یاس و نا امیدی به جامعه است و وظیفه رسانه های ما تزریق امید به مردم است.

وی گفت: در جریان ساماندهی سوخت هیچ کس گمان نمی کرد که ولی امر مسلمین با آن موضع گیری قائله را ختم کنند چون ایشان سیاست را اخلاقی کردند نه اخلاق را سیاسی و خود ایشان فلسفه وجود رهبری را هزینه شدن در همین مواقع می دانستند.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد : رهبر فرزانه انقلاب در خطبه هایی که کلمه کلمه آن عین حقیقت بود صراحتا مراسم تشییع پیکر حاج قاسم را پویایی انقلاب  دانستند.

سردار معروفی افزود: آن کسی که امام را قبول دارد برود و صحیفه امام را بخواند و بنگرد نگاه امام به آمریکا و استکبار چیست تا یقین کند که آمریکا دشمنان بشریت و اسلام حقیقی است.

این مقام مسئول تاکید کرد : روحیه استکبار ستیزی از محور های اصلی مردم ماست که باید توسط رسانه های ما برجسته شود چراکه مکتب امام راحل (ره) در بیگانه ستیزی و استکبار ستیزی بود.

وی گفت : مگر نسخه شفابخش این اقتصاد بیمار ، اقتصادی مقاومتی نیست پس چرا رسانه های ما خیلی وقت است این سیاست ها را مطالبه نمی کنند؟

فرمانده سپاه نینوا در پایان افزود: من از شما اصحاب رسانه میخواهم با تکیه جدی روی منافع ملی و مسائل کشور قلم بزنید  و بدانید سخنان امام جامعه فردی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن بگذریم ، این بیانات اجتماعی است و برای همه مردم حاوی پیام است که رسانه ها از عوامل اصلی انتقال این پیام ها هستند.

  30 دی 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63143
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام